Četrto sodelovanje wikijev DSŠ v projektu Slovenski učni krogi

V projektu je sodelovali 12 dijakov 3. a- in 3. b-razreda Dvojezične srednje šole Lendava.
Kaj so Slovenski učni krogi (SUK) in Global Teenager Project (GTP)? Gre za učenje na daljavo. Sodelujemo namreč z drugimi slovenskimi srednjimi in osnovnimi šolami in se pri tem učimo s pomočjo sodobne tehnologije.

Držati se moramo predvidene časovnice dela.

Poglejte si naše pretekle izdelke, raziskovalne naloge: maj 2012, december 2012, december 2013

 

In kateri wikiji so predstavljali dvojice, ki so sodelovale z dijaki drugih šol, in kako so se predstavili? Izvirno in ustvarjalno preko glogsterjev.  🙂

Skupni glogster za celo ekipo dijakov z mentoricami. Klikni na sliko ali na povezavo. (Potrebujete zelo dobro internetno povezavo, da se res vse naloži.)

 

Predstavitveni glogsterji dvojic, klikni na sliko, da se poveča:

bar-reb grega-dominik lara-nika
matyipeti misel-almos zitanja

 

Interaktivne plakate oziroma glogsterje dijakov pa si lahko ogledate tudi tu:

 

Naši dijaki so postavili šolam naslednje raziskovalno vprašanje:

Naš kraj skozi prizmo zgodovine in umetnosti

Od vas pričakujemo, da boste zbrali in primerjali fotografije vašega kraja, ki predstavljajo vaše naselje nekoč in danes. Predstavite funkcijo treh zgradb, ki jih boste poslikali: nekoč in danes.

Bodite tudi vizionarji in predvidite, kako se bodo te zgradbe razvijale ali uporabljale tudi v bodoče. Navedite in pojasnite, v kaj bi vi investirali.

Kako so umetniki preko svojega ustvarjanja krojili podobo vašega kraja? Predstavite enega izmed njih, ki se vam zdi najbolj pomemben.

 

Po objavi raziskovalnih vprašanj vseh šol, so se seveda naši dijaki 3. a in 3. b-razreda z mentoricami (G. Zver, M. Gaál in I. Kovač) podali v raziskovanje. Objaviti so morali svoje odgovore na wikistraneh posameznih šol.

Poglejmo, kdo se je s čim ukvarjal:

  • Spletno nasilje in šolska politika prepoznavanja ter ukrepanja ob pojavu spletnega nasilja (Mišel Hozjan, Álmos Kovač)
  • Vpliv uporabe mobilnih naprav na naše življenje (Mátyás Fehér, Péter Šooš)
  • Spomini na 1. svetovno vojno (Zita Szabo, Anja Cigan)
  • Sodobni pristopi pri pouku-uporaba pametnih telefonov med poukom: da ali ne (Rebeka Bernard, Barbara Vida)
  • Naš kraj skozi prizmo zgodovine in umetnosti (Lara Perša, Nika Tompa; Gregor Guld, Dominik Žalig)

Tudi nam so odgovorile sodelujoče šole. Sledilo je pisanje raziskovalne naloge iz odgovorov vseh šol in z našimi dopolnitvami, saj smo tudi mi raziskovali o temi, ki smo jo predlagali.

Raziskovalno nalogo lahko preberete tukaj.

O drugih dijakov smo se poslovili: z videoposnetkom.

Zaključna slika:

Prispevek za objavo: mag. Gabriela Zver