Zaključek projekta Slovenski učni krogi (SUK) in Global Teenager Project (GTP)

Zaključil še eden od mnogih projektov na naši šoli. Kako smo se počutili med delom pri projektu GTP/SUK in kaj smo se naučili ter kaj si še želimo, predstavljamo v našem videu 1 – v pogovoru z manjšo skupino naših dijakov.

Video 2: Ogledate si lahko tudi poročilo, kaj meni o playbooku, ki smo ga dobili v uporabo, nekaj naših dijakov uporabnikov.

In kdo se je za vas trudil in raziskoval? Simpatični 3. a in multikulti 3. b pomešano:

 

Kaj menijo o novi izkušnji naše mentorice?

Mária Gaál, prof. geografije: Delo se mi je zdelo zelo zanimivo, saj so bili dijaki kreativni (večina). Spoznala sem, da so nekateri dijaki zelo razgledani in da zrelo razmišljajo o problemih sveta. Vsak dan sem večkrat pogledala wikipošto, tudi sama sem se naučila nekaj novih stvari (blackberryjev playbook).

Ildikó Kovač, prof. biologije: Ko sem se priključila k projektu, najprej nisem imela jasnih predstav, kako poteka. Že po prvih informacijah pa mi je bila zasnova projekta všeč. Mislim, da se je večina dijakov skozi svoje raziskovalno delo naučila marsikaj novega in tudi jaz, ko sem prebirala njihove izdelke in jim pomagala z nasveti in sugestijami. Edina težava po mojem mnenju je bila ta, kako motivirati nekatere dijake, ki so bili vključeni v projekt.

Mag. Gabriela Zver, prof. slovenščine: Veselilo me je sodelovati z obema sodelavkama, dobro nam je uspevalo uskladiti termine, kljub različnim obveznostim in urniku. Energijo za delo so mi dajali prizadevni in energije polni dijaki. Veseli me, ko lahko preberem kaj zanimivega in spoznam kaj novega prav od angažiranih mladih ljudi. Zahvaljujem se vsem dijakom, ki so se držali dogovorov, in tistim, ki so mi na kakršenkoli način pomagali pri delu.

1. in 2. junija 2012 je potekalo na naši šoli tudi zaključno srečanje učiteljev mentorjev vseh slovenskih osnovnih in srednjih šol projekta SUK/GTP.

Ob tej priliki sta nas obiskala oba glavna koordinatorja projekta, torej Darja Žnidaršič, ki skrbi za slovenske šole in razvija delovanje SUK-a, ter Bob Hofman iz Nizozemske, eden od glavnih koordinatorjev GTP.

Z dijaki sta se pogovarjala o izkušnjah v projektu, o delu, izkušnjah in o željah v prihodnje.

Skupaj z mentoricami pa sta jim podelila tudi certifikate, priznanja za delo pri GTP/SUK.

Oglejte si našo galerijo slik (slike: B. Hofman)

 

 

Še kratek povzetek našega dela:

Odgovore na vprašanja drugih šol najdete tu.

Ukvarjali smo se s temi raziskovalnimi vprašanji.

Naša raziskovalna naloga pa je objavljena tu.